Investiga

Premi Rei Jaume I Convocatòria 2019

La fundació Rei Jaume I obre la convocatòria 2019 dels seus premis.

Pot ser candidat als premis qualsevol persona que hagi dut a terme la major part de la seva activitat professional a Espanya i que aquesta hagi estat altament significativa.

Modalitats:
- Recerca bàsica
- Economia
- Recerca mèdica
- Protecció del medi ambient
- Noves tecnologies
- Emprenedoria

Cada premiat rebrà un diploma, una medalla d'or i 100.000 euros amb el compromís de destinar una part  de l’import a la recerca o l’emprenedoria a Espanya.

TERMINI

El termini finalitzarà el pròxim dia 1 d’abril de 2019.

En cas que estigueu interessats, ens haureu de fer arribar no més tard del 25 de març de 2019, la raó de la proposta a la secció de Recerca de l’OITT (recercaoitt@udg.edu), preferiblement en anglès (400 paraules), per tal que el rector  la pugui avalar.

Un cop tinguem el vistiplau, us n’informaríem perquè pugueu omplir el formulari, dins el termini oficial corresponent, amb l’aval del rector.

* Modalitats: recerca bàsica, economia, recerca mèdica, protecció del medi ambient, noves tecnologies (formulari aquí)
* Modalitat emprenedors (formulari aquí)

Bases de la convocatòria

Contacte: