Investiga

Premis Observatori Social de "La Caixa"

La convocatòria premiarà articles divulgatius de qualitat científica en l'àmbit de les ciències socials. Les sol·licituds s'han de presentar de forma telemàtica fins a les 14 hores del pròxim 16 d'octubre de 2017.

Objectius

La Convocatòria de la Fundació Bancària “la Caixa”, premia articles divulgatius de qualitat científica en l’àmbit de les ciències socials per donar suport a la recerca d’investigadors joves.

La finalitat dels Premis Observatori Social de “la Caixa” és difondre, d’una manera accessible i entenedora per al conjunt de la societat, coneixement científic de qualitat que s’hagi desenvolupat recentment al voltant dels quatre àmbits d’actuació de l’Observatori Social de “la Caixa”: inclusió social, educació, ciència i cultura.

S’atorguen quatre premis, un per cada àmbit: inclusió social / educació / ciència / cultura.

Requisits

Hi poden concórrer:

1. Doctors de nacionalitat espanyola que hagin llegit la tesi en universitats espanyoles o estrangeres.
  2. Doctors d’altres nacionalitats que hagin llegit la tesi en universitats espanyoles.

En tots dos casos han d’haver llegit la tesi en els darrers cinc anys (a partir de l’1 de juny de 2012). Això s’aplica a tots els autors del treball.

Els treballs que s’hi presentin no poden haver estat publicats en cap mitjà o suport.

Hauran de tenir una extensió màxima de 3.000 paraules i poden presentar-se en català, castellà o anglès.

Presentació telemàticament

A través de les webs de l’Observatori Social de “la Caixa”

o de l’Obra Social “la Caixa” https://www.convocatoriaslacaixa.org/Convocatorias/?idioma=2

Els articles s’han d’adequar a les normes d’estil i presentació d’originals publicades en aquestes webs.

Termini Oficial

La data límit de lliurar els treballs és el 16 d’octubre de 2017 a les 14 hores.

Dotació

La dotació conjunta del premi és de 40.000 €, repartits en quatre premis de 10.000 €.

L’import dels premis és subjecte a les retencions de l’IRPF que estableix la legislació vigent.

(observatorisocial@fundaciolacaixa.org)