Recordatori Convocatòria Doctorats Industrials

Us volíem recordar que segueix oberta la convocatòria Doctorats Industrials 2017

Us volíem recordar que resta oberta la convocatòri Doctorats Industrials.

L’objectiu del Pla de Doctorats Industrials és contribuir a la competitivitat i internacionalització de la indústria catalana, reforçar els instruments per captar el talent que genera el país i situar els futurs doctors en condicions de desenvolupar projectes d’R+D+I en una empresa.

L’element essencial del procés de doctorat industrial és el projecte de recerca de l’empresa o institució en què el doctorand desenvolupa la seva formació investigadora, en col·laboració amb una universitat o centre de recerca, i que és objecte d’una tesi doctoral. Els doctors industrials actuen així com a ponts de transferència de coneixement i contribueixen a estrènyer les relacions entre el teixit industrial de Catalunya i les universitats i els centres de recerca.

Bases de la Convocatòria

Convocatòria

Calendari 2017

Les empreses-universitats poden presentar nous projectes i els estudiants es poden apuntar a les ofertes (convocatòria activa) tot l’any.

Per més informació podeu posar-vos en contacte amb valoritzacio@udg.edu