Investiga

Ajuts d’incorporació ICREA SENIOR 2019

La Fundació ICREA publica la convocatòria d’incorporació amb un contracte permanent per a investigadors/es seniors

L’objectiu de  la convocatòria és donar impuls a la recerca i facilitar la consolidació dels investigadors i la seva incorporació al sistema català de recerca. Concediran 10 places en les següents àrees:

• Ciències Experimentals i Matemàtiques
  • Ciències de l'enginyeria

Requisits

• Tenir el títol de doctor obtingut abans del 2015.
  • Tenir un mínim de quatre anys d'experiència internacional predoctoral i/o postdoctorals, a centres de reconegut prestigi internacional.
  • Només aquells candidats/es amb una sòlida trajectòria científica i una excel·lent capacitat de lideratge seran considerats/des.
  • La convocatòria està oberta a tots els investigadors de tot el món que des del 14 de març de 2017 (24 mesos abans de la data límit d’aquesta convocatòria), no tinguin encara un lloc permanent de recerca a Catalunya
  • Els candidats poden demanar l'acceptació de més d'una institució, en aquest cas, cada institució farà la seva expressió d'interès.

Durada del contracte :

• Contracte permanent amb ICREA per a treballar a les universitat o centres de recerca de Catalunya. Els salaris estaran en línia amb els de les universitats catalanes.
  • Els investigadors seran avaluats al cap de 3 anys (i posteriorment cada 5 anys de contracte). Una avaluació positiva dóna peu a una promoció salarial.
  • La incorporació es farà abans de setembre del 2020.

Presentació de les sol·licituds en anglès :consta de dues parts

PRIMERA PART

1 Formulari:

• El candidat haurà d'omplir el formulari en línia amb dades personals i professionals.
  • Un extracte de la vostra recerca realitzada en els darrers cinc anys (màxim 2000 caràcters)
  • Llistat de les cinc publicacions més rellevants.
  • Resum de finalitat explicant la vostra elecció d’institució i el projecte que portareu a terme.

2 Currículum:

• Un fitxer en format PDF amb el vostre currículum en angles (màxim 15 planes i fins a 4Mb de mida)

3 Cartes de referència

• Dades de contacte de 4 investigadors referents que avalin la vostra candidatura , dels quals han de presentar com a mínim,  les cartes de referència de 2 d’ells.(en angles i format PDF) - Aquests documents els han de pujar els investigadors referents abans de les 14.00 h. del dia 14 de març de 2019. El sistema generarà enllaços que seran distribuïts pel candidat a cada referent.

Segons la convocatòria, les aplicacions incompletes no es consideraran per a l'avaluació.

SEGONA PART

4 Expressió d’interès de la institució amfitriona

• El sistema generarà uns enllaços als candidats perquè ells ho puguin distribuir a la institució amfitriona. Els candidats o els seus tutors, hauran de facilitar a l'OITT aquests enllaços a la següent adreça electrònica (recercaoitt@udg.edu) abans del termini intern 07 de març de 2019
  • El document d'expressió d'interès, ha d’estar degudament omplert amb la informació pertinent de la unitat (grup de recerca, departament, institut,etc.) on es vol incorporar el candidat, a fi que des de Vicerectorat de Recerca, pugui signar el document d'expressió d'interès i enviar-lo a ICREA (abans de les 14 hores del dia 14 de març de 2019)

IMPORTANT

El termini per fer arribar les propostes d'expressió d'interès al la Secció de Recerca de l'OITT és el dia 7 de març a les 14.00 h (el termini d'ICREA és el 14 de març a les 14.00 h). L'expressió d'interès signada institucionalment també s'ha d'enviar en paper.

L'OITT s'encarregarà de fer arribar la documentació en paper a ICREA únicament per a les peticions que hagin arribat al correu electrònic de la persona de contacte com a data límit fins al dia 07/03/2019. Fora d'aquest termini seran els departaments/instituts/grups interessats qui s'hauran d'encarregar de fer aquest tràmit.

Persona de contacte de l'OITT : Mariló Graciano (recercaoitt@udg.edu)

Web ICREA

Accés a l'aplicació:

Contacte ICREA:

Sònia Salvadó at ssalvado@icrea.cat.