Investiga

UE: Convocatòria de la DG Xarxes Comunicació, Contingut i Tecnologia

Projecte Pilot per una plataforma europea sobre persones vulnerables en la societat de la informació. Termini 25/09/2017

Objectiu: Desenvolupar i difondre àmpliament un catàleg interactiu de millors pràctiques i un mapa en línia d'Europa que resumeixi les millors pràctiques existents a nivell local, regional o nacional per integrar millor als grups vulnerables i desfavorits en la societat digital als 28 estats membres de la UE, i també identificar àrees en les quals no existeixen iniciatives per abordar l'exclusió digital i on les persones vulnerables corren un major risc d'exclusió.

Elegibilitat:
- Accions: individuals o en consorci
- Entitats establertes en els estats membres UE
- Activitats: prototipatge, desplegament, proves i validació; seminaris, conscienciació i disseminació, recerca; estudis, anàlisis i mapping; creació o millora de xarxes, intercanvis de bones pràctiques
- Durada: 24 mesos

Pressupost: 750.000€ (1 projecte)

Termini: 25/09/2017

Més informació (http://ec.europa.eu/research/participants/portal/desktop/en/opportunities/pppa/topics/ppvpis-2017-ag.html).

Contacte

Si esteu interessats en presentar una proposta, us recomanem que contacteu amb la Secció de Programes Europeus i Internacionals R+D (european.office@udg.edu) prèviament a la presentació de sol·licitud per rebre assessorament personalitzat sobre els requisits d'elegibilitat i el procés de presentació.