Investiga

Projectes de recerca en l'àmbit de la diversitat religiosa (RELIG 2017)

El pròxim 28 d'agost s'obrirà la convocatòria RELIG 2017 per a projectes de recerca en l'àmbit de la diversitat religiosa. El termini per a presentar-hi sol·licituds serà fins al 19 de setembre. La tramitació de la sol·licitud i la documentació es farà de forma telemàtica.

L'objectiu d'aquesta convocatòria és atorgar ajuts a projectes de recerca originals i inèdits en matèria de diversitat religiosa, que permetin obtenir resultats científics i propostes d'intervenció aplicables en aquest àmbit.
Els projectes proposats no han d'haver rebut cap finançament de la Generalitat de Catalunya o d'altres administracions o entitats publiques o privades, i ha de crear un nou coneixement que tingui aplicabilitat i impacte en la societat catalana.

L'execució del projecte correspon a un equip de recerca, format per un mínim de 4 investigadors, dels quals 2 han de ser doctors, i com a mínim dos han de tenir dedicació completa i estar vinculades estatutàriament o contractualment a la plantilla universitària o del centre de recerca.
Una d'aquestes persones haurà de ser l'investigador responsable del projecte i de la sol·licitud de l'ajut.

Els treballs hauran de tractar algun dels temes especificats al punt 7 de la convocatòria
Queden excloses d'aquesta convocatòria les tesis doctorals, així com l'organització i realització de cursos, seminaris o congressos.

Les sol·licituds s'ompliran i tramitaran electrònicament a través de Tràmits Gencat
Cada sol·licitud està composta per un formulari i un annex.

L'import econòmic d'aquest ajut és d'entre 6.000 euros i 9.000 euros.

Tota la informació complementària de l'ajut està a les bases , Convocatòria i pàgina web AGAUR.

La sol.licitud s'ha de presentar telemàticament, no obstant i per tal de tenir actualitzats els nostres arxius, us agrairem que ens feu arribar una còpia de la sol.licitud a l'OITT ( a recercaoitt@udg.edu)

Persona de contacte OITT: Maria Oliver