Investiga

Convocatòria Beques de Transferència i Innovació de la UdG (BTI2017)

Està obert el període per presentar les sol·licituds, el termini finalitza el dia 25 de setembre 2017.

S'ha publicat a la seu electrònica de la UdG les bases de la convocatòria 2017-2018 de les Beques de Transferència i Innovació de la UdG (BTI2017).

Aquestes beques tenen com a objectiu prioritari la formació dels estudiants en el camp de la transferència i la innovació i alhora potenciar aquesta activitat en els agents de recerca de la UdG per millorar-ne la seva excel·lència i competitivitat.

CONVOCATÒRIA

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR

• Fotocòpia del DNI, passaport o equivalent.
  • En el cas que la destinació del becari sigui un grup de recerca/centre TECNIO, el número de registre de conveni o proposta de conveni entre la Universitat i l’empresa/institució a través del qual el becari realitzarà les tasques, o un PLA DE TREBALL  orientat a donar suport a les activitats de transferència del centre o grup.

En el cas que la sol·licitud sigui per als STR/OITT s’ha de presentar el pla de treball de les tasques que durà terme amb el vistiplau del responsable del servei.

PRESENTACIÓ SOL·LICITUDS

Les sol·licituds es presentaran per via telemàtica (tràmits online), que la UdG crearà per a aquesta finalitat. El programa telemàtic generarà un resguard que s’haurà d’imprimir, signar i presentar a qualsevol oficina de registre de la UdG. Per poder tancar el programa telemàtic serà imprescindible la introducció dels documents que es demanen i en el format que es demana.

La sol·licitud consta de dues parts:

• Introducció telemàtica de la sol·licitud adjuntant la documentació del punt 7 en format pdf o word.
  • Impressió del resguard o formulari telemàtic i signatures de la persona candidata i del director/a del grup de recerca, responsable legal de l’empresa col·laboradora del projecte o responsable de la unitat STR/OITT on el becari realitzarà les tasques.

Només seran vàlides les sol·licituds que hagin complert amb les dues parts de la presentació.

TERMINI PRESENTACIÓ SOL·LICITUDS

L’aplicació telemàtica es tancarà el dia 25/09/2017.

La presentació del resguard telemàtic juntament amb la documentació en paper es presentarà a qualsevol oficina de registre de la UdG fins al dia 25/09/2017.

Persona de contacte : montse.velez@udg.edu