Investiga

UE: Programa ENPI CBC MED 2014-2020

Ajuts a projectes per al desenvolupament dels territoris de la Mediterrània. Termini 9/11/2017, 1:00pm (GMT+1)

El Programa ENPI CBC MED 2014-2020 de Cooperació Transfronterera de la Conca Mediterrània ha obert la seva primera convocatòria.

L’objectiu és fomentar el desenvolupament just, equitatiu, econòmic, sostenible, social i territorial per mitjà de la promoció de projectes de cooperació transfronterera entre actors de les dues conques de la Mediterrània.

El programa té 4 objectius que es despleguen en 11 prioritats:
- Desenvolupament empresarial i de les pimes.
- Suport a l’educació i a la recerca, el desenvolupament tecnològic i la innovació.
- Promoció de la inclusió social i la lluita contra la pobresa.
- Protecció del medi ambient, i adaptació al canvi climàtic i mitigació.

Elegibilitat:
- Entitats establertes a les conques marítimes o subjacents de 13 països mediterranis: Estats membres de la UE (Espanya, França, Grècia, Itàlia, Malta, Portugal, Xipre) i 6 països socis mediterranis (Egipte, Israel, Jordània, Líban, Palestina, Tunísia).
- Consorcis amb socis de mínim 3 països mediterranis elegibles diferents (mínim 1 país mediterrani i 1 país soci mediterrani).
- Projectes estàndards (de demostració i/o pilots en un àmbit específic) entre 1 i 3M€.

Pressupost: 84.6M€ distribuïts entre les 11 prioritats del programa.

Finançament:
- Fins a 90% del total de despeses elegibles amb un mínim 1M€ i un màxim de 3M€.
- Mínim 50% del total de costos elegibles han de ser destinats per activitats implementades en Països Socis Mediterranis.

Termini

09/11/2017

Convocatòria

Cerca de socis i idees de projecte (http://www.enpicbcmed.eu/enicbcmed-2014-2020/project-ideas-and-partner-search).

Projectes finançats (http://www.enpicbcmed.eu/projects/library-of-deliverables).

Convocatòria (http://www.enpicbcmed.eu/enicbcmed-2014-2020/submit-a-project-proposal).

Contacte

Si esteu interessats en presenter una proposta, us recomanem que contacteu amb la Secció de Programes Europeus i Internacionals R+D (european.office@udg.edu) prèviament a la presentació de sol·licitud per rebre assessorament personalitzat sobre els requisits d'elegibilitat i el process de presentació.