Investiga

Acció Complementària orientada de l’Institut Nacional d’Investigació i Tecnologia Agrària

El MINECO ha convocat els Projectes de recerca fonamental orientada de l’Institut Nacional d’Investigació i Tecnologia Agrària i Alimentària (INIA). El termini telemàtic oficial està obert des del 3/07/2017 fins al 28/07/2017. El termini Intern de presentació de sol·licituds, tancarà el 21/07/2017 i la documentació s’ha d’entregar al registre de la UdG.

Recolzarem a la conservació dels recursos genètics d’interès agroalimentari, amb l’objectiu de garantir la correcta conservació sostenible dels recursos fitogenètics i zoogenètics d’interès per a l’agricultura i l’alimentació.

Els requisits de l'equip investigador i les incompatibilitats les podeu consultar a l'article6 i 7 de la convocatòria.

L’acció complementària, que es desenvoluparà en el període 2017-200, tindran una durada màxima de 1 any.

Les sol.licituds s'han d'omplir amb l'aplicació telemàtica facilitada a la pàgina web del INIA (clicant sobre la pestanya 'Accés a invetigadors'). Cal imprimir les pàgines preceptives i presentar-les al registre de la UdG dins el termini intern.

Convocatòria

Convocatòria BOE

Bases INIA 2013-2017

Termini i lloc de presentació