Investiga

Ajudes "Health Research 2018" de la Fundació "La Caixa"

Es tracta d'una convocatòria d'ajudes per a projectes de recerca en l'àmbit de la biomedicina que busquin resposta als reptes de l'àmbit de la salut que afronta actualment la nostra societat. Termini intern: 10 de gener del 2019.

Els projectes han de versar sobre alguna de les següents àrees temàtiques:

- Neurociència

- Malalties infeccioses

- Oncologia

- Malalties cardiovasculars i del metabolisme

- Tecnologies capacitadores

El termini per desenvolupar el projecte és de fins a 3 anys.

Els projectes poden ser desenvolupats individualment o amb consorci i els imports màxims sol·licitats seran de 500.000€ i 1.000.000€, respectivament.

Les sol·licituds s'han de tramitar electrònicament a través del següent enllaç i emplenant el formulari que estarà disponible a partir del dia 8 de novembre: https://obrasociallacaixa.org/es/investigacion-y-becas/convocatorias-de-investigacion/convocatoria-de-investigacion-en-salud/descripcion-del-programa

Us demanem que us poseu en contacte amb nosaltres a l'adreça recercaoitt@udg.edu o al 972 41 97 46 si teniu interès en sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria. Termini intern: 10 de gener del 2019