Investiga

Acreditar-se com assessor en el marc dels programes d'ACCIO

Per tal de créixer i impulsar-se en una Catalunya industrial, innovadora i connectada internacionalment, les empreses necessiten disposar de la millor excel·lència professional especialitzada en les àrees que incideixen en la seva competitivitat. En especial, les empreses requereixen el suport de professionals que coneguin els diferents mercats i sectors econòmics per acompanyar-les en els seus projectes de creixement. Termini 7/7/2017

Amb l’objectiu de detectar aquesta excel·lència professional, ACCIÓ ha establert un procés d’acreditació per aquells que vulguin estar a disposició del teixit empresarial aportant expertesa i coneixement en el procés de millora de la seva competitivitat.

Requisits:

• Acceptar el codi deontològic.
  • Tenir una titulació universitària oficial o, en cas de no tenir-la, titulació de formació específica per a l’àrea sol·licitada i que superi els 60 crèdits ECTS.
  • Disposar de perfil públic a LinkedIn. (L’enllaç que cal indicar, és el que es troba sota la fotografia del teu perfil).
  • Coneixements de català, castellà i un tercer idioma.
  • Complir amb els requisits específics per a cada àrea d’expertesa i/o àmbit RIS3CAT, detallats a l’annex de la resolució.

Àrees d’expertesa:

• Estratègia
  • Internacionalització
  • Màrqueting i vendes
  • Màrqueting digital
  • Operacions i logística
  • Finances i control de gestió
  • Organització i recursos humans
  • Legal
  • Gestió de la innovació
  • Conceptualització i disseny de producte
  • Fiscalitat en R+D+i