Investiga

Convocatòria 2018 d'ajudes de la Fundació BBVA per a equips d'investigació científica

Les àrees científiques objecte d'aquesta convocatòria són: biomedicina, ecologia i biologia de la conservació, economia i societat digital, humanitats digitals i "big data". El termini intern per presentar propostes és el 26 de novembre.

La Fundación BBVA ha publicat les bases de la convocatòria 2018 d'ajudes per a equips d'investigació. Els projectes han de ser originals i innovadors; en la memòria científica s'haurà de fer especial èmfasi en la novetat, avenç científic i aplicabilitat de la proposta.

La dotació econòmica varia en funció de l'àrea on s'inscrigui la recerca:

• 5 ajudes de 125.000 € per a projectes de "Biomedicina"
  • 5 ajudes de 100.000 € per a projectes d’"Ecologia i biologia de la conservació"
  • 5 ajudes de 75.000 € per a projectes d’"Economia i societat digital"
  • 5 ajudes de 75.000 € per a projectes d’"Humanitats digitals"
  • 5 ajudes de 100.000 € per a projectes de "Big data"

El termini de realització del projecte varia en funció de l'àrea on s'inscrigui la recerca:

• 3 anys per a projectes de "Biomedicina"
  • 2 anys, prorrogables un any, per a projectes d’"Ecologia i biologia de la conservació"
  • 2 anys per a projectes d’"Economia i sociatat digital"
  • 2 anys per a projectes d’"Humanitats digitals"
  • 2 anys per a projectes de "Big data"

En cas que es disposi d'altres ajudes per al mateix projecte s'hauran de fer constar en el moment de la sol·licitud.

Les sol·licituds s'han de presentar de forma telemàtica a través de la pàgina web habilitada per la Fundació BBVA aportant tota la documentació que s'indica a les bases reguladores (recomanem consultar les instruccions de sol·licitud durant el procés); les sol·licituds hauran de presentar-se en castellà, excepte en els àmbits de Biomedicina i "Big data" que s'hauran de presentar en anglès.

Si teniu interès a sol·licitar l'ajuda en qualsevol dels àmbits, us demanem que us poseu en contacte amb nosaltres al més aviat possible a través de l'adreça de correu electrònic recercaoitt@udg.edu o al telèfon 972419746 per tal que us puguem donar suport en la gestió i per al tràmit de recollida de signatures.

El termini intern per presentar propostes és el 26 de novembre.