Investiga

L’ERA-NET CoBioTech (“Cofund on Biotechnologies Innovation for Europe – life science meets market application”) ha obert la 2na nova convocatòria d’ajuts a projectes de recerca transnacionals sobre biotecnologia industrial.

La convocatòria contempla finançar projectes multidisciplinaris en una de les següents línies de recerca:

-    Topic A: Microbial communities (natural or synthetic) co-cultures and cascades of microorganisms for new products, value-added products and supply services as well as sustainable industrial processes;

-     Topic B: Pure cultures, cell free Systems and enzymes for new products, value-added products and supply services as well as sustainable industrial processes

Exigències:

-   incrementar en 2 nivells el TRL de partida (entre 2 i 6);

-   involucrar un o varis socis industrials (no és obligatori, però molt recomanable);

-   contemplar aspectes de RRI, activitats de disseminació i comunicació al públic així com gestió de dades de recerca.

Elegibilitat: entitats públiques i privades dels estats participants a l’ERA-NET.

Les entitats públiques espanyoles seran finançades per la Agencia Española de la Investigación (AEI) mitjançant la convocatòria de Programación Conjunta Internacional 2020 o equivalent.

Cada soci ha de complir amb les normes d’elegibilitat establertes per la seva pròpia agència nacional finançadora.

Pressupost convocatòria:

-    Total 15.3M€