Investiga

UE - Es busquen experts avaluadors

Per avaluar propostes relacionades amb els àmbits de l’economia blava. Termini: 31/12/2017

L’Agència Executiva per a Petites i Mitjanes Empreses (EASME) de la Comissió Europea cerca experts en àmbits relacionats amb l’economia blava per avaluar propostes presentades sota el programa European Maritime and Fisheries Fund (EMFF), específicament:

• Innovació, desenvolupament de negoci de pimes o clústers marítims
• Brossa marina o restauració d’ecosistemes marins
• Cooperació amb països de fora la Unió Europea dins la Mediterrània o Desenvolupament de comunitats locals

Els candidats han de tenir un nivell excel·lent d’anglès.

L’avaluació de propostes té lloc en dues fases:
- Fase 1: Avaluació telemàtica.
- Fase 2: Es desplacen a Brussel·les, on es discutiran les propostes.

Contraprestació: Remuneració de 450€/dia treballat (apart de les despeses de viatge i manutenció). L’avaluació telemàtica es remunera en funció del nombre i tipus de propostes avaluades.

El proper període d’avaluació de propostes està previst per març-juliol 2018, dins la convocatòria Sustainable Blue Economy (https://ec.europa.eu/easme/en/sustainable-blue-economy).

Termini: Abans del 31/12/2017

Presentació (https://ec.europa.eu/easme/en/news/experts-blue-economy-needed-help-us-evaluate-project-proposals).

Contacte

Si esteu interessats en presentar una proposta, us recomanem que contacteu amb la Secció de Programes Europeus i Internacionals R+D (european.office@udg.edu) prèviament a la presentació de sol·licitud per rebre assessorament personalitzat sobre els requisits d’elegibilitat i el procés de presentació.