Investiga

Fondo MIT-Spain Inditex per la sostenibilitat

Des del Grup Inditex estan interessats en fer arribar als grups de recerca de les universitats espanyoles informació sobre el Fons MIT-Spain Inditex per a la sostenibilitat, una iniciativa que promou la col·laboració entre professors i alumnes del Massachusetts Institute of Technology (MIT) i els seus homòlegs en universitats i institucions de recerca a Espanya. Termini 19/09/2017.

El programa concedeix finançament per a propostes de grups de recerca centrades en iniciatives de reciclatge o transformació de fibres procedents de peces de vestir usades o de teixits sobrants de processos de fabricació, amb l'objectiu de crear noves fibres d'alta qualitat que puguin ser empleades de nou en la indústria tèxtil per a produir nous teixits. En concret, les propostes hauran de enfocar-se a la creació de noves tecnologies que facilitin la capacitat de reciclatge de les fibres tèxtils més rellevants. Les propostes s'han d'ajustar a l'Estratègia Global de Sostenibilitat d'Inditex.

Des Inditex animen els grups de recerca que desitgen participar en el programa a posar-se en contacte directament amb els professors i investigadors del MIT per compartir idees de col·laboració. Per a això, el Directori del MIT estructurat per àrees de coneixement us pot ser d'utilitat a l'hora de localitzar futurs socis de projectes d'investigació.

El Fons MIT-Spain Inditex realitza una convocatòria anual per a la selecció de les millors propostes i finança, principalment, les despeses de viatge ocasionades pels intercanvis dels equips. La dotació màxima és de $ 30,000 per projecte. La data límit per a l'enviament de sol·licituds és el 19 de setembre de 2017 i podeu trobar informació addicional a través del següent enllaç.

Si esteu interessats no dubteu a posar-vos en contacte amb valoritzacio@udg.edu