Investiga

Start Up Capital 2018: Ajuts per empreses emergents amb tecnologia pròpia

La convocatòria "Start Up capital 2018: Ajuts per empreses emergents amb tecnologia pròpia" està destinada a donar suport a empreses de base tecnològica en les seves fases inicials de vida. La finalitat d'aquesta actuació es donar suport a l'execució del pla de negoci de l'empresa, i en concret a tasques de direcció i administració, desenvolupament de productes i serveis, gestió d’operacions i comercial i vendes.

La Direcció General d'Indústria del Departament d'empresa i coneixement de la Generalitat de Catalunya, i l'Agència per a la Competitivitat de l'Empresa (ACCIÓ), convoquen els Ajuts "Start Up capital 2018: Ajuts per empreses emergents amb tecnologia pròpia" destinats a incentivar el creixement d'aquestes empreses en fases inicials. La finalitat d'aquesta actuació es donar suport a l'execució del pla de negoci de start-up tecnològiques o empreses emergents que basen la seva activitat en les aplicacions de tecnologia pròpia per a la generació de nous productes, processos, serveis o desenvolupament de nous models de negoci).

Beneficiaris: Empreses petites constituïdes com a mínim 3 mesos abans de la data de publicació de les bases al DOGC (DOGC núm. 7722  del 09/10/2018) i de fins a 3 anys de vida en el moment de la sol·licitud, amb tecnologia pròpia

Despeses subvencionables: Totes les derivades de l’execució del pla d’empresa: direcció i administració, desenvolupament de productes i serveis, gestió d’operacions i comercial i vendes, i concretament les de Personal, Contractació de serveis, inversió en material i equipament i altres despeses.

Tipus d'ajut:

Econòmic: 75% dels cost subvencionable, amb un màxim de 75.000 euros.

En espècie: Assessorament de 2 tutor amb un mínim de 5 reunions de 2 hores amb un valor de 2.000 euros.

Període d'execució de les despeses subvencionables: Des de la data de sol·licitud fins a 18 mesos a partir de la data de resolució de l’ajut.

Termini: Fins al 31 d'octubre de 2017.

Més informacióRESOLUCIÓ EMC/2276/2018, de 3 d'octubre, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió d'ajuts destinats a incentivar el creixement en fases inicials de start-ups tecnològiques (empreses emergents amb tecnologia pròpia).

Inscripcions: cal presentar una memòria tècnica i una sol·licitud, descarregables aquí