Investiga

EIP-AGRI: ARIMNet 2 Joint Call 2017

Ajuts per a projectes de recerca transnacionals per a joves investigadors en l’àmbit de l’agricultura mediterrània. Termini 14/09/2017, 17h00CET

L’ARIMNet 2 (Coordination of Agricultural Research in the Mediterranean Area) és una ERA NET co-finançada pel 7è Programa Marc de la Comissió Europea i agències nacionals finançadores de l'R+i dels estats participants en l’ERA NET.

Objectiu

La convocatòria 2017 reforça les capacitats del jovent científic de tota l'àrea mediterrània i preparar la nova generació de joves talents per a convertir-se en líders i pioners/es en la seva àrea d'investigació.

Tòpics

- Tòpic 1: Promoció de l'agricultura sostenible per al desenvolupament socioeconòmic (Espanya no hi participa).

- Tòpic 2: Valorització de productes locals a través de la millora de les cadenes de valor alimentàries.

Per conèixer en detalls els tòpics, consultar la guia del sol·licitant (http://www.arimnet2.net/files/ARIMNet2_2017_YOUNG_RESEARCHERS/ARIMNet%20Call%20YR%202017%20Guidelines%20for%20Applicants.pdf).

Elegibilitat

- Joves investigadors (haver obtingut el títol de doctor després de l’1 de gener de 2007).
- Consorci amb 3 investigadors de 3 països diferents; d’ells, mínim un d’un país del sud (Algèria, Egipte, Marroc o Tunísia), mínim 1 d’un país del nord (França, Grècia, Turquia, Croàcia, Eslovènia).
- Durada màxima 3 anys.

Addicionalment, cada participant ha de complir amb les normes d’elegibilitat pròpies de la seva agència nacional finançadora.
Per Espanya, l’agència finançadora serà el MINECO mitjançant la convocatòria APCIN 2017 (només tòpic 2).

Pressupost

MINECO: 300k€ (màxim 3 propostes)

Finançament: max.100k€/proposta (+25k€ per coordinar)

Termini

14/09/2017 (la plataforma online per l’enviament de la proposta s’obrirà a partir del 16/08/2017).

Convocatòria

Més informació (http://www.arimnet2.net/index.php/mediterranean-joint-calls/joint-call-2017-arimnet2).

Contacte

Si esteu interessats en presenter una proposta, us recomanem que contacteu amb la Secció de Programes Europeus i Internacionals R+D (european.office@udg.edu) prèviament a la presentació de sol·licitud per rebre assessorament personalitzat sobre els requisits d'elegibilitat i el process de presentació.