Investiga

Ajuts de la DG MARE

Ajuts per a la promoció de la cooperació regional en la recollida de dades en zones pesqueres. Termini 07/07/2017, 17h00

L’objectiu de la convocatòria de la Direcció General MARE de la Comissió Europea és donar les eines necessàries als estats membres per aconseguir una millor cooperació regional i europea en recollida de dades biològiques, socioeconòmiques i mediambientals en pesca, aqüicultura i indústria de processament.

Regions i tòpics coberts:
- Per dates biològiques: Mar Bàltic, Mar del Nord i Est de l’Àrtic, Oceà Atlàntic Nord, Mar Mediterrani i Mar Negre i pesca en aigües externes
- Col·lecció de dades socioeconòmiques sobre pesca, aqüicultura i indústria de processament per totes les regions UE

Pressupost: 2M€ (aprox. 500k€/proposta)

Elegibilitat:
- Per col·lecció de dades biològiques: Mínim 3 estats membres en una de les regions cobertes per la convocatòria
- Per col·lecció de dades econòmiques: Mínim 6 estats membres

Durada: 15 mesos

Termini: 07/07/2017, 17h00

Més informació (https://ec.europa.eu/fisheries/call-proposals-mare201622_en).

Contacte

Si esteu interessats en presenter una proposta, us recomanem que contacteu amb la Secció de Programes Europeus i Internacionals R+D (european.office@udg.edu) prèviament a la presentació de sol·licitud per rebre assessorament personalitzat sobre els requisits d'elegibilitat i el process de presentació.