Investiga

RECORDATORI: 2a Edició Programa "The Collider" de promoció de l'emprenedoria científica

La 2a edició del programa d'innovació "The Collider" està impulsat per la fundació Mobile World Capital Barcelona, i té com a objectiu connectar el talent científic amb el talent emprenedor, per mitjà de la creació d'Empreses de Base tecnològica d'alt valor afegit en l'àmbit de la tecnologia mòbil i les seves aplicacions.

La Fundació Mobile World Capital Barcelona convoca la 2a edició del programa d'emprenedoria científica "The Collider" amb l'objectiu de crear empreses de base tecnològica (EBT) amb alt valor afegit. És un programa basat en la concurrència competitiva i la selecció de projectes.

El programa té com a objectiu connectar el talent científic dels centres públics de recerca amb el talent emprenedor, amb l'objectiu formar equips que més endavant es constituiran en Empreses de Base Tecnològica (EBT). Per mitjà d'una metodologia Venture Builder, s'identificarà i validarà la oportunitat de negoci i la creació d'un producte o servei comercialitzable.

Fases del programa

• Creació d'equips: "Collider Weekend" (24-25/11/2018) Presentació del programa i creació d'equips ("team builder").
  • FASE 1: Identificació i validació de la oportunitat de negoci, del 10/12/18 al 15/02/2019.
  • FASE 2: Creació i posada en marxa de l'empresa o "venture builder", del 04/03/2019 al 21/06/2019.

El programa inclou, a més, 100 hores de formació, espais d'incubació, accés a xarxes especialitzades, etc.

Dotació econòmica

Fins a 50.000 Euros per projecte.

Beneficiaris

Pot participar qualsevol investigador/a (PDI) contractat a la Universitat de Girona. És imprescindible que les persones interessades adrecin les seves peticions prèviament a l'OITT.

Projectes elegibles:

Els projectes presentats hauran de ser projectes de creació d'empresa que s'englobin dins d'alguna de les àrees següents:

• Inteligència artificial. (AI)
  • Internet de les coses (IoT).
  • Realitat Virtual.
  • Modelatge 3D.
  • Blockchain.
  • 5G.