Investiga

Convocatòria 2018 d'ajuts del Fons Europeu Marítim i de la Pesca

El Dept. d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació ha aprovat les bases d'aquesta convocatòria per als anys 2018, 2019 i 2020, amb una dotació de 500.000 € cadascuna. El termini per sol·licitar l'ajuda finalitza el pròxim dia 6 de juliol (termini intern: 1 de juliol).

Consultar convocatòria i bases reguladoreshttps://bit.ly/2I05dlp

Aquests ajuts es convoquen en el marc del Programa Operatiu del Fons Europeu Marítim i de la Pesca per al període 2014-2020 d'acord amb el Reglament MEC i el Reglament FEMP i, concretament, es convoquen per promoure la innovació, la recerca, i la transferència de coneixement entre investigadors i el sector pesquer i aqüícola i assolir les prioritats:

1. “Fomentar una pesca sostenible des del punt de vista mediambiental, eficient en l'ús dels recursos, innovadora, competitiva i basada en el coneixement”
  2. “Fomentar una aqüicultura sostenible des del punt de vista mediambiental, eficient en l'ús dels recursos, innovadora, competitiva i basada en el coneixement”, establertes en l'article 6 del Reglament FEMP

Les persones beneficiàries han d'indicar en la sol·licitud a quina/es de les anualitats concorren. Un mateix beneficiari pot sol·licitar ajut a les tres anualitats. Un mateix ajut pot tenir dotació financera per les 3 anualitats.

Els ajuts que preveu aquesta convocatòria, per un import total d'1.500.000,00 euros, amb naturalesa de crèdit plurianual, tenen caràcter de cofinançats pel Fons Europeu Marítim i de la Pesca (FEMP), d'acord amb el que preveuen el Reglament FEMP, i el Programa Operatiu d'intervenció comunitària del FEMP per al Període 2014-2020. Els percentatges de cofinançament són 75% a càrrec del Fons Europeu Marítim i de la Pesca (FEMP), i 25% a
càrrec del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP).