Investiga

Ajuts per donar suport a les activitats dels grups de recerca (SGR 2017-2019) (ref. BDNS 347998)

L'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha tret la convocatòria Ajuts per donar suport a les activitats dels grups de recerca (SGR). El termini de presentació de sol·licituds que ja està obert, tancarà el 30/06/2017 i la documentació telemàtica s'ha d'entregar al registre de la UdG com a màxim el dia 10/07/2017 (Original + 1 còpia per l'OITT).

L’objecte de la Convocatòria és donar suport als grups de recerca de Catalunya que treballen en les diferents àrees científiques, per tal de reconèixer i promoure la recerca de qualitat, la transferència de coneixement i la internacionalització de les seves activitats científiques. Bases Reguladores

S’estableixen tres modalitats de grups de recerca (consolidats, preconsolidats i emergents) i dues opcions de participació dels grups de recerca en aquesta convocatòria (opció de reconeixement o opció d’avaluació científica). Els grups de recerca hauran d’escollir una de les tres modalitats i una de les dues opcions. Es podrà accedir a una modalitat o altra i a una opció o altra en funció del compliment dels requisits que s’estableixen en aquesta convocatòria.

Els grups de recerca que van obtenir el reconeixement d’emergents a la convocatòria anterior, SGR 2014, i que, atesa la durada de la convocatòria anterior, no poden complir els requisits per presentar-se a la modalitat de consolidat. El coordinador/a del grup de recerca ha de ser el mateix/a. Aquests Grups de Recerca (GdR) no podran tornar a presentar-se com a GRPRE en futures convocatòries.

Els grups de recerca preconsolidats que varen obtenir el reconeixement d’emergents a la convocatòria SGR 2014, i que, atesa la durada de la convocatòria anterior, no poden complir els requisits per presentar-se com a GRE en futures convocatòries.

Els grups poden estar formats per membres de diferents institucions. El grup quedarà vinculat, a efecte administratiu, a la institució a la qual pertany el coordinador o la coordinadora del grup, que serà la persona responsable del grup.

Un mateix grup podrà pertànyer a més d’una institució (grup interinstitucional) sempre i quan es compleixin, a cada institució, els requisits establerts per a la seva modalitat quan a mínim de membres i doctors/res. En aquests casos, es tractarà el grup com a interinstitucional, això és, afiliat a dues o més institucions tot i ser un sol grup amb un sol coordinador/a. El grup quedarà igualment vinculat a efectes administratius a la institució a la qual pertanyi el/la coordinador/a del grup que serà el responsable del grup.

Aquesta convocatòria comprèn tres modalitats de grups (veure els requisits del punt 4 de la convocatòria):
a) Grups de recerca consolidats (GRC): grups amb una trajectòria de treball conjunt
consolidada, que hagi permès desenvolupar una activitat científica estable i aconseguir resultats i aportacions reconegudes dins el seu àmbit.
b) Grups de recerca preconsolidats (GRPRE): grups que van obtenir el reconeixement d’emergents a la convocatòria anterior, SGR 2017, i que, atesa la durada de la convocatòria anterior, no poden complir els requisits de presentar-se a la modalitat de consolidat.
c) Grups de recerca emergents (GRE): grups amb una trajectòria breu de treball conjunt però amb potencial per esdevenir grups de referència consolidats en el seu àmbit en el període de la convocatòria. Un grup només podrà tenir la condició d’emergent durant el període d’una convocatòria.

Un mateix investigador o investigadora no pot constar com a membre en més d'una sol·licitud.

El període d'execució s'iniciarà l'01/01/2017 i finalitzarà el 31/12/2019. L’import màxim subvencionable per grup de recerca serà de 8.000€ per als GRC, 60.000 € per als GRPRE i 40.000€ per als GRE.

Les sol·licituds s'han d'emplenar per via electrònica a través de l'Oficina Virtual de Tràmits del web de la Generalitat de Catalunya. aquí

L'AGAUR ha publicat per la qual s'amplia el el període de justificació , en el marc de la convocatòria d'ajuts SGR.

Còpies

Original + 1 còpia

Termini Intern OITT

10 de juliol de 2017

Termini i lloc de presentació

30/06/2017 – Reguard telemàtic de la presentació de la sol·licitud via electrònicament per tal que la pugui signar el vicerector i es pugui trametre a l’AGAUR en el termini màxim de 15 dies hàbils un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds.

Enviar el fitxer de “Justificant de recepció” a recercaoitt@udg.edu a l’assumpte : Conv. SGR2017-19_Nom i Cognoms de l’IP.