Investiga

MIT-SPAIN ”la Caixa” Foundation SEED FUND

Aquesta convocatòria de la Fundació "La Caixa" proporciona ajuts amb l’objectiu de donar suport a projectes d’investigació desenvolupats conjuntament entre universitats i centres de recerca espanyols i grups de recerca del MIT. Termini: fins al 17 de setembre (termini intern: 9 de setembre).

El Massachusetts Institute of Technology (MIT) té l’objectiu de promoure el coneixement i la recerca en ciència, tecnologia i altres àrees que serveixin per afrontar els grans reptes del segle xxi. La Fundació Bancària ”la Caixa”, coneixedora del potencial del MIT, ha creat, en col·laboració amb aquesta institució, la convocatòria de projectes MIT-SPAIN ”la Caixa” Foundation SEED FUND.

La convocatòria pretén incrementar la col·laboració entre professors, investigadors i estudiants de l’Estat espanyol i del MIT. Totes les universitats i institucions de recerca sense ànim de lucre espanyoles poden participar en la convocatòria, en col·laboració amb un o diversos grups de recerca del MIT.

Per a la primera convocatòria de 2017, l’ajut màxim és de 30.000 $ per projecte i s’han de centrar en els àmbits següents:

- Salut: càncer, sida-VIH, malalties cardiovasculars, malalties neurodegeneratives, salut global i planetària.

- Energia: noves fonts d’energia i energies renovables.

- Economia global: economia, ciència i tecnologia com a eines per combatre la desigualtat social.

La segona convocatòria estarà oberta desdel 21 de maig de 2018 fins al 17 de setembre de 2018 (termini intern: 9 de setembre).

Si encara no tens connexions amb el MIT, els següents enllaços t’ajudaran a trobar possibles socis per la teva proposta de projecte: http://web.mit.edu/research i http://global.mit.edu/research