Investiga

XV Premio de Investigación sobre Patologías por sensibilidad al Gluten/Trigo

L'Associació de Celíacs i Sensibilitat al Gluten de la Comunitat de Madrid, convoca la XV edició del Premi de Recerca sobre Patologies per Sensibilitat al Gluten/Blat, dotat amb 18.000 euros. L'objectiu d'aquest premi és incentivar i impulsar la recerca científica en aquest camp. Està destinat a investigadors que ja estiguin treballant en el tema o que desitgin iniciar una nova línia de recerca des de les seves diferents àrees.

Podran optar a aquest premi tots aquells grups que realitzin o desitgin fer recerca bàsica, aplicada o clínica sobre alguna de les patologies per sensibilitat al gluten / blat i que pertanyin  a universitats, hospitals, centres de recerca o empreses, d'àmbit públic o privat, ubicades al territori espanyol.

Les patologies per sensibilitat al gluten / blat són la malaltia celíaca, la dermatitis herpetiforme, l'atàxia per gluten, la sensibilitat al gluten / blat no celíaca i l'al·lèrgia alimentària al gluten / blat.

DOTACIÓ DEL PREMI

El premi està dotat amb 18.000 euros.

REQUISITS

• Els projectes tindran una durada mínima d'1 any i màxima de 2 anys, començant a partir de gener de 2019.
  • Cada projecte estarà liderat per un investigador principal, vinculat al centre d'investigació en el qual es vagi a desenvolupar el treball.
  • No es podrà concórrer en més d'un projecte per candidat.
  • No podran optar a aquest premi aquells investigadors que hagin resultat premiats en les dues últimes convocatòries (2016 i 2017) o bé en convocatòries anteriors si els seus projectes segueixen en execució en la data de publicació de la present convocatòria.

DOCUMENTACIÓ

La documentació ha d'estar escrita en castellà. Es valorarà l’originalitat del projecte, la seva qualitat (presentació, justificació, adequació de la metodologia, etc.). La contribució al coneixement de les patologies, l’aplicabilitat i utilitat futura dels resultats així com l’experiència de l’equip de recerca en aquest o altre camp pugui estar relacionat.

Els aspirants al premi hauran d'aportar la documentació segons les següents INSTRUCCIONS

1. Formulari 7a: Full de sol·licitud
  2. Formulari 7b: Projecte de Recerca amb els apartats
  • Introducció
  • Hipòtesis de treball
  • Objectius
  • Metodologia i recursos materials disponibles
  • Cronograma (distribució temporal de tasques i personal implicat)
  • Cost total del projecte i pressupost sol·licitat a càrrec del premi (màxim: 18.000 €)
  1. Formulari 7c: Currículum vitae de l’investigador principal, on figurin les principals publicacions científiques i els projectes de recerca finançats on hagi participat o ho estigui fent.
  2. Formulari 7d: Carta de conformitat segellada i signada pel responsable de recerca del centre al qual estigui adscrit l’investigador principal.

LLOC DE PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS

Els 4 formularis s’han d’enviar per correu electrònic, com a 4 arxius adjunts ( en format pdf) i  a la seguent adreça proyectos@celiacosmadrid.org ; indicant en el camp  del correu electrònic “Asunto/ Tema" el  text “PREMIO ACM 2018”. Cal que cada arxiu sigui nomenat de la següent manera:  el nombre del formulari seguit del nom i els cognoms de l’investigador principal  Ex.: 7a_Nom_Cognom1_Cognom2.pdf

TERMINI

El termini d’enviament de sol·licituds finalitzarà el dia 01 de juliol de 2018 (inclòs)

RESOLUCIÓ

El resultat del projecte guanyador es farà públic durant el mes de novembre de 2018 i serà notificat  a tots els sol·licitants.

MÉS INFORMACIÓ

Per més informació podeu consultar les bases de la convocatòria

La documentació necessària es pot descarregar a la següent adreça electrònica: