Investiga

Ajudes per la transferència del coneixement al sector agroalimentari

Càtedra llança aquesta convocatòria d'ajuts per a la transferència del coneixement al sector agroalimentari, dirigida a grups de recerca d'universitats públiques i centres de recerca públics espanyols, que han de treballar conjuntament amb una empresa espanyola del sector agroalimentari, per al desenvolupament d'un projecte d'innovació de caràcter limitat. Ternini 11/07

Càtedra AgroBank té com un dels seus objectius fonamentals promoure la transferència del coneixement entre els investigadors de les universitats i centres públics de recerca, i el sector productiu, com una eina fonamental per impulsar la innovació en l'àmbit agroalimentar.

Objectiu:

Dotar als grups de recerca espanyols d'una ajuda per poder iniciar la transferència del coneixement de descobriments o invencions que es trobin en un estat avançat de desenvolupament al sector productiu agroalimentari, amb el concurs d'una empresa interessada a implementar aquests avanços del coneixement.

Beneficiaris

Els sol·licitants seran grups de recerca d'universitats i centres de recerca espanyols.

Finançament

Se seleccionarà un únic projecte que serà finançat amb un total de 9.000 euros

Es consideren finançables les despeses lligades a l'adquisició d'inventariable, fungible, viatges i dietes (en aquest cas no pot superar més d'un 10% de l'import total de l'ajuda), i despeses relacionades amb la difusió dels resultats. Es consideren no finançables els costos de personal, i l'adquisició de material informàtic (ordinadors, portàtils, impressores, tablets, smartphones, etc.)

Documentació

La documentació a aportar pels sol·licitants, disponible a la pàgina web de la Càtedra (www.catedragrobank.udl.cat), serà la següent:
- Imprès de sol·licitud.
- Memòria del projecte a desenvolupar.
- Detall del pressupost (incloent costos indirectes, si escau).
- Compromís de l'empresa co-executant del projecte.
- Curriculum vitae de l'Investigador Principal i dels membres de l'equip investigador.
Tota la documentació s'ha d'enviar dins del termini corresponent per correu electrònic a l'adreça de correu electrònic de la Càtedra: catedragrobank@udl.cat

Termini intern: 11/07/2018. valoritzacio@udg.edu