Investiga

ERANETMED

Ajuts a projectes R+i de col·laboració entre països mediterranis per projectes sobre el repte de l’aigua. Termini 14/07/2017

La xarxa europea ERANETMED "European Cooperation through ERANET joint activities and beyond" va obrir el 15 de maig una nova convocatòria per projectes transnacionals de recerca "Fostering sustainables management of resources for the economic growth of the Mediterranean region".

L'objectiu és reforçar la cooperació internacional en R+i en la zona Mediterrània i en concret a reforçar les xarxes euromediterrànies que aborden el repte de l'aigua i zones rurals i remotes de costa i interior.

Elegibilitat

Els consorcis han de tenir mínim 3 socis de 3 països participants diferents (minim 1 estat membre UE i 1 estat soci mediterrani): Algèria, Xipre, Egipte, Alemanya, Itàlia, Jordània, Líban, Portugal, Marroc, Espanya, Tunísia, Turquia.

Les universitats i centres de recerca espanyols seran finançats pel MINECO -Agencia Estatal de Investigación- mitjançant la convocatòria APCIN 2017.

Pressupost

Total: 7.160.000,00€

MINECO: 300.000,00€

Termini

14/07/2017

Convocatòria

Text de la convocatòria (https://www.dropbox.com/s/wagt21rj506xjov/ERANETMED_Call_Text_15_May.pdf?dl=0).
Més informació (http://www.eranetmed.eu/index.php/eranetmed-news/71-3rd-joint-call-announcement).

Contacte

Si esteu interessats en presenter una proposta, us recomanem que contacteu amb la Secció de Programes Europeus i Internacionals R+D (european.office@udg.edu) prèviament a la presentació de sol·licitud per rebre assessorament personalitzat sobre els requisits d'elegibilitat i el process de presentació.