Investiga

11è Premi Duran Farell d’ Investigació Tecnològica 2018

El Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya amb col·laboració amb Gas Natural Fenosa, convoca el Premi Durán Farell d’ Investigació Tecnològica 2018

El Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya amb col·laboració amb Gas Natural Fenosa, convoca el Premi Duran Farell d’ Investigació Tecnològica  2018. La seva  finalitat és incentivar l’excel·lència investigadora, mitjançant el reconeixement de la qualitat d’un treball de recerca dut a  terme en el camp de la tecnologia durant els tres darrers tres anys. El premi té una periodicitat  biennal. L’import del premi, aportat per Gas Natural Fenosa és de 20.000€

Beneficiaris:

Es poden presentar investigadors/es o grups d’investigació que hagin dut a terme la seva recerca a Espanya.

Els treballs han d’haver estat finançats amb fons propis o públics

Els candidats/es els han de proposar els departaments o instituts universitaris, centres de recerca, col·legis professionals o fundacions.

Requisits:

Presentació del projecte:

• Full de presentació: cal signatura del representant institucional que proposa la candidatura. Hi ha de constar el títol del treball, nom i adreça de l’investigador/a o de l’equip d’investigació. Si n’hi ha més d’un caldrà indicar qui és l’investigador principal. El termini intern per a la presentació d'aquesta documentació és el 04/05/2018.
    • Breu resum descriptiu del projecte amb els requisits que podeu trobar a les bases de la convocatòria.
    • Descripció del projecte: seguint els criteris que demanen a la convocatòria ( Objectius, Rellevància, Continuïtat, Procedència, Patents...)
  • Llista de publicacions relacionades amb el resultat de la investigació i còpia de les tres publicacions més rellevants.
  • Currículum dels investigadors.

Aquesta documentació es pot presentar en qualsevol dels tres idiomes (català, castellà, anglès) i pot anar acompanyada de material addicional (audiovisual, gràfic, etc.). La podeu presentar via internet al web del premi : Presentació de candidatures

Termini:

El termini intern per a la presentació de documentació que requereix signatura institucional és fins el 04/05/2018

Les sol·licituds es poden presentar fins 11/05/2018 a les 14h.

Bases del premi

Per a més informació us podeu adreçar a :

Consell Social de la UPC

Edifici Til·lers