Investiga

INNOGROW Training & Mentoring

Ets una persona creativa i emprenedora?Tens una idea que pot ser útil per crear una empresa? Desitges implementar en la empresa on treballes aquelles idees o projectes que tens en ment? Has desenvolupat una tecnologia que vols portar al mercat?

INNOGROW és un projecte europeu que ha sigut dissenyat per augmentar el número de llocs de treball i la creació de noves empreses per part dels joves desempleats o estudiants d'estudis superior.

Un dels eixos principals d'aquest programa és la formació, i per aquest motiu, han desenvolupat una ruta d'aprenentatge específica on la part final del programa tindrà lloc a Grècia, on assistiran participants de 5 països europeus i serà en el mes de juny.
Com es pot participar?
  • S'ha de completar amb èxit la ruta d'aprenentatge (autoavaluació, formació i Business Model Canvas) accedint a INNOGROW app. La app guia al propi autodiagnostic, dona recomnedacions per millorar les competencies i actituts en innovació.
  • S'ha de finalitzar la candidatura amb l'enviament d'una carta de motivació sobre l'emprenedoria/intra emprenedoria al correu: amari@kimglobal.com
De totes les candidatures rebudes abans del 31 de maig, 3 seràn seleccionades per participar en el INNOGROW Training.
Els criteris de selecció són:
  • Puntuació obtinguda a la ruta de formació.
  • Millor candidatura d'acord al Model de Negoci plantejat i Carta de motivació.
  • Anglès fluit, el training serà impartit en anglès.

Per a més informació podeu visitar el següent enllaç.