Investiga

Ajuts de La Marató de TV3 per a projectes de recerca biomèdica en malalties infeccioses

La Fundació La Marató de TV3 ha obert la convocatòria de presentació de projectes de recerca científica d'excel·lència per a obtenir finançament amb els donatius de La Marató 2017. Enguany es finançaran projectes de recerca biomèdica en malalties infeccioses.

La Fundació La Marató de TV3 ha obert una nova convocatòria per a l'adjudicació d'ajudes econòmiques a projectes de recerca sobre malalties infeccioses. Amb l'objectiu de fomentar la recerca científica d'excel·lència sobre aspectes etiològics, patogènics, clínics, terapèutics, epidemiologics, de salut pública i de serveis sanitaris, en l'àmbit de les malalties infeccioses.

La convocatòria recull dos tipologies de projectes:

a) PROJECTE UNITARI.  Aquell projecte que té un sol investigador principal beneficiari.

b) PROJECTE COORDINAT. Aquell projecte que té diferents investigadors principals beneficiaris i, per tant, diferents subprojectes d'acord amb el punt 3.2 de la convocatòria.

L'import màxim de finançament serà de 200.000€ per a projectes unitaris; 300.000€ per a projectes coordinats en que participin dos grups; 400.000€ en cas de projectes coordinats de tres o més grups.

La durada màxima dels projectes és de tres anys.

La sol·licitud de participació s'ha de presentar en anglès amb un resum en català, en suport digital i paper. Els formularis digitals són a: http://www.ajutsmarato.com

Termini i lloc de presentació

Del 12 de febrer fins al 12 de març del 2018 a les 14.00h a la pàgina web LA MARATÓ DE TV3 formulari: www.ajutsmarato.com.

Termini intern UdG: 5 de març del 2018

Còpies

1 original + 1 còpia adreçada a l'OITT.

Convocatòria

Bases de la Convocatòria    FAQS_LA MARATÓ TV3