Investiga

UE - EIBURS University Research Sponsorship

Ajuts de l’Institut Banc Europeu d’Inversions per recerca en àrees del seu interès. Termini 15/04/2018

L’Institut del Banc Europeu d’Inversions (BEI) publica una nova convocatòria en el marc del seu programa de coneixement EIBURS (EIB University Research Sponsorship Programme).

EIBURS concedeix ajuts per treballar en temes de recerca de gran interès per al BEI.

Pel curs acadèmic 2018/19 estan convidades propostes relatives a una nova àrea de recerca : “Els efectes econòmics d’una política europea conjunta de seguretat i defensa” que tractin els següents punts:
- Incloure un anàlisis en profunditat per 5 països representatius, però tenint en compte també al conjunt de la UE
- Desenvolupar les opcions polítiques per la integració i les seves implicacions econòmiques
- Examinar els instruments financers adequats, incloent aquells que puguin mobilitzar fons públics (de la UE i nacionals)

Es pot incloure qualsevol activitat de recerca addicional, que el centre consideri oportuna portar a terme, com pot ser organització de seminaris o conferències, creació de bases de dades, estudis de casos exhaustius.

Elegibilitat

- Centres de recerca i universitat de qualsevol país de la UE.
- Propostes individuals o en consorci; les propostes col·laboratives són encoratjades.
- Són possibles propostes conjuntes amb altres centres públics o privats, incloent de fora de la UE

Finançament

100.000€/any durant 3 anys

Fins ara s’han finançat 29 projectes de recerca, liderats per 24 universitats i centres de recerca d’11 països.

Llistat projectes finançats (http://institute.eib.org/wp-content/uploads/2016/04/EIBURS-1.pdf).

Mapa dels projectes finançats (http://institute.eib.org/map/map.html).

Termini

15/04/2018, 24h00

Convocatòria

Presentació (Events.EIBInstitute@eib.org).

Convocatòria (http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ES/TXT/HTML/?uri=CELEX:C2018/060/14&from=EN).

Contacte

Si esteu interessats en presentar una proposta, us recomanem que contacteu amb la Secció de Programes Europeus i Internacionals R+D (european.office@udg.edu) prèviament a la presentació de sol·licitud per rebre assessorament personalitzat sobre els requisits d’elegibilitat i el procés de presentació.