Investiga

Convocatòria 2017 dels Premis Nacionals d'innovació i de Disseny

Els Premis Nacionals d'Innovació i de Disseny està dividit en 2 tipus: Innovació i Disseny. Aquest últim s'hi podran presentar tots aquells professionals individuals o equip de professionals del sector del disseny. El dijous 11 de maig s'obrirà la presentació de candidatures fins al 8 de juny de 2017.

Els Premis Nacionals d'Innovació i de Disseny són el més els premis més perestigiós que s'atorga en Espanya com a reconeixement a empreses i professionals que han destacat per la seva trajectòria excel·lent i exemplar en uns casos en el camp del disseny i en altres en el camp de la innovació.

Els premis estan classificats en 7 modalitats, malgrat que la majoria està dirigit a empreses hi ha el Premi Nacional al Diseny per professionals on es premiarà a aquells professionals que destaquin per la seva aportació reconeguda a la cultura del disseny i que demostrin resultats positius en el mercat.

D'aquesta manera podran ser candidats a aquesta modalitat aquells professionals individuals o equips de professionals on han desenvolupat la seva feina al menys durant 15 anys en el camp del disseny.

Els criteris de valoració són:

• Trajectòria consolidada, excel·lent i exemplar, àmpliament reconeguda pel sector del disseny. (20 punts)
  • Assoliments excel·lents i qualitat reconeguda en la creació de productes, projectes de comunicació visual, entorns i/o altres serveis per al mercat. (25 punts)
  • Capacitat de servei en el disseny i excel·lència acreditades per les empreses per les que ha treballat. (25 punts)
  • Contribució rellevant per la societat i per la majoria de la qualitat de la vida de les persones. (15 punts)
  • Aportació àmpliament reconeguda al progrés del disseny espanyol, mitjançant publicacions, activitats d'investigació, docència o activitat associativa. (15 punts)

El premi tindrà un caràcter honorífic, però en el cas del Premi Nacional de Disseny en la modalitat Professionals tindrà disponible una dotació econòmica de 30.000 euros.

Termini de presentació de sol·licituds:

S'iniciarà la presentació de les candidatures el dia 11 de maig del 2017 a les 00:00 hores (hora peninsular) i finalitzarà el dia 8 de juny de 2017, a les 15:00 (hora peninsular).

Per a més informació podeu revisar les bases de la convocatòria i l'enllaç de MINECO.