Investiga

Looking to realise value from your research results.

La Comissió Europea finança un servei per proporcionar assessorament professional i especialitzat en propietat intel·lectual a universitats europees i organitzacions públiques de recerca.

• Voleu generar investigacions d’alta qualitat i desitjosos de millorar el seu impacte al mercat?
  • Voleu tractar millor els problemes d’IP associats a la comercialització?
  • Cerqueu experts que us puguin ajudar a desenvolupar una estratègia d’èxit en propietat intel·lectual?

El IP Booster de la Comissió Europea és un servei gratuït dissenyat per ajudar-vos a afrontar aquests reptes. Els experts en IP, tecnologia i estratègia empresarial acuradament seleccionats poden examinar la vostra recerca i orientar els vostres equips a desenvolupar les millors estratègies de propietat intel·lectual per a la vostra organització. IP Booster us pot ajudar:

1. Determineu quin tipus i quina protecció IP necessiteu per als actius intel·lectuals del vostre projecte i si heu d’adquirir drets sobre drets d’autor intel·lectuals de tercers.
  2. Dissenyeu un panorama de patents perquè pugueu identificar clarament quines vies de comercialització són les millors per a la vostra investigació
  3. Realitzeu una diligència deguda completa avaluant la quantitat i la qualitat dels actius IP generats pel vostre projecte i calculeu-ne el valor futur
  4. Prepareu les sol·licituds de patent, disseny i marca comercial del vostre projecte
  5. Oferir assessorament i suport en la negociació d’acords de transferència de tecnologia

Per rebre l'assistència d'IP Booster, haureu de sol·licitar-ho mitjançant el lloc web del servei IP Booster . Obteniu més informació sobre el procés de sol·licitud i els serveis aquí i descarregueu un formulari de sol·licitud aquí . La propera data límit és el 30 d’octubre de 2020.

Us agrariem que si en voleu fer ús informessiu a valoritzacio@udg.edu