Investiga

Fund. MAPFRE - Ajudes a la recerca sobre promoció de la salut (Ignacio H. de Larramendi)

Aquesta convocatòria té una dotació global de 240.000€. El termini intern UdG acaba el 27 d'octubre.

Els projectes han de versar sobre alguna de les següents línies temàtiques:

• estratègies per al canvi d'hàbits: prevenció de l'obersitat i el foment de l'activitat física
      • educació per pacients
      • valoració de l'impacte corporal
      • gestió sanitària: qualitat i seguretat clínica

De totes maneres, a causa de les circumstàncies d'àmbit global d'aquest 2020, es valorarà especialment aquells projectes que, a més, tingui en compte i incorporin aspectes relacionats amb la COVID-19.

Les ajudes van dirigides a investigadors i equips d'investigació de l'àmbit acadèmic i professional que tinguin previst desenvolupar programes de recerca en alguna de les anteriors línies temàtiques, de forma independent o en el marc d'universitats, hospitals, empreses o centres de recerca als quals estiguin adscrits. Les ajudes podran tenir una dotació màxima de 30.000 €; per acceptar la subvenció caldrà signar amb la Fundación MAPFRE un protocol que en regularà les condicions.

Sol·licituds

Les sol·licituds s'han de tramitar a través d'aquest formulari virtual, i cal aportar la relació de document que es detalla a la base quarta de les bases reguladores

Terminis

El termini oficial finalitza el 30 d'octubre, però com que haurem de preparar documentació institucional i revisar les propostes, s'estableix que el termini intern UdG acaba el 27 d'octubre.

Web de la convocatòria

Bases reguladores

Formulari de sol·licitud

Plantilla memòria

Si teniu interès a sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria, poseu-vos en contacte amb nosaltres al més aviat possible a través de l'adreça recercaoitt@udg.edu o al telèfon 972 41 9746 (Pau Blasco).