Investiga

Convocatòria 2018 Fundación BBVA: Beques Leonardo a investigadors, innovadors i creadors culturals

Convocatòria de beques per el desenvolupament d'un projecte individual. La convocatòria estarà oberta fins a les 19 hores del dia 15/03/2018. La tramitació de la sol·licitud serà de forma telemàtica.

a Fundación BBVA a través d'aquesta convocatoria d'ajuts vol donar suport als investigadors i creadors culturals que es trobin en un punt intermedi de la seva carrera, i que es caracteritzin per una producció científica o cultural altament innovadora.

Per això concedeix 55 ajuts per tal que els investigadors premiats puguin dur a la pràctica projectes del seu àmbit d'especialització.

L'import brut màxim de cada ajut serà de 40.000 euros.

Els projectes presentats tindran una durada entre 6 i 18 mesos , des de la subscripció del compromís d'acceptació de la beca.

Per a poder prendre part a la convocatòria caldrà que el sol·licitant tingui nacionalitat espanyola o que tingui la seva residència permanent a Espanya.

Els requisits i la documentació per a la presentació de la sol·licitud es troben recollits als punts 4 i 5 de les bases

La sol·licitud es tramitarà de forma telemàtica
El termini per a presentar-hi sol·licitud finalitzarà a les 19 hores del dia 15 de març de 2018.

Més informació