Investiga

UE - MSCA IF: Estàs preparant una proposta?

El passat 29 de juny de 2020 l’Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) va organitzar un seminari en línia sobre la propera convocatòria MSCA-Individual Fellowships 2020, orientat a recomanacions i eines de suport per a la preparació de la proposta.

Les presentacions del seminari ja estan penjades a la plana web de l'AGAUR i les podeu consultar als següents enllaços:

Individual Fellowships Marie Sklodowska-Curie Actions MSCA IF 2020 Call: general tips (enllaç)

Cristina Gómez, Punto Nacional de Contacto del programa MSCA. Oficina Europea del MICIU-FECYT

Tips for an Individual fellowships Marie Sklodowska-Curie (enllaç)

Judit Chamorro-Servent, PhD MSCA-IF researcher at PhySense group Departament of Information and CommunicationTechnologies Universitat Pompeu Fabra, Barcelona, Spain

Experiències de participació i avaluació a Accions Marie Sklodowska-Curie

• Núria Viladrich, projecte CoralChange (MSCA GF); Universitat de Barcelona / University of Washington (enllaç)
  • Isabel Parreu, avaluadora MSCA IF desde 2015; Universitat Rovira i Virgili (enllaç)

Més informació

Per més informació sobre les Marie Skłodowska-Curie Actions - Individual Fellowships 2020, podeu consultar el següent enllaç

Per consultar la convocatòria actual: enllaç

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals de l’OITT: european.office@udg.edu