Investiga

UE: Licitació pública per a estudis sobre la llibertat, la seguretat, la justícia i l’Estat de Dret

Contracte marc múltiple ofert pel Comitè Europeu de les Regions. Termini 25/06/2020

El Comitè Europeu de les Regions ha obert una licitació per un contracte múltiple amb els següents detalls:

Referència: CDR-TL1-26-2020

Títol: Contracte marc múltiple per a estudis en l’àmbit de la llibertat, la seguretat, la justícia i l’Estat de Dret

Descripció: L’objectiu de la licitació consisteix en posar a disposició dels serveis del Comitè de les Regions un contracte marc per la prestació de serveis d’assistència amb caràcter científic, jurídic, documental i editorial a favor dels organismes, membres, ponents i serveis del Comitè.  Es tracta d’una de les mesures adoptades per proporcionar als membres millors serveis amb l’objectiu de reforçar i millorar el treball consultatiu del Comitè de Regions en el marc del procés legislatiu.

Tipus de contracte: de serveis

Pressupost (sense IVA): 175.000€

Durada: 12 mesos amb possibilitat de fins a 3 renovacions

Terminis:

• Recepció d’ofertes: 25/06/2020, 23h59
  • Obertura ofertes: 2/07/2020, 14h30

Més informació i plec de condicions tècniques: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:230764-2020:TEXT:ES:HTML