Investiga

UE – JPND Neurodegenerative Diseases Research

Ajuts a projectes transnacionals de recerca en salut i assistència social per malalties neurodegeneratives. Termini 06/03/2018

La Programació Conjunta per Recerca en Malalties Neurodegeneratives (JPND) és la iniciativa global més gran per recerca dirigida al repte plantejat per les malalties neurodegeneratives.

La JPND està cofinançada entre la Comissió Europea i diferents agències nacionals de diversos països i el 8 de gener ha publicat una convocatòria transnacional per finançar projectes de recerca en salut i assistència social.

Les propostes haurien de centrar-se en mínim una de les següents àrees:

• Care pathways and services using potential of patient involvement
  • Factors influencing progression and prognosis of disease
  • Outcome measures for patients and their informal carers
  • Palliative care of patients
  • Cost-effectiveness and affordability of interventions including ethical concerns

Els participants espanyols seran finançats per l’Instituto Nacional de la Salud Carlos III.

Pressupost

Total 21M€

ISIII: 0.250M€ (1-2 grups de recerca)

Elegibilitat

Les universitats espanyoles només hi podran participar associades a un hospital, un centre de recerca en salut acreditat del sistema espanyol de salut etc.

Cada soci haurà de complir amb els criteris d’elegibilitat fixades per la seva pròpia agència nacional.

Finançament

Màxim 150k€/soci (+50€ per coordinar).
Es paguen 21% de costos indirectes.

Termini

06/03/2018, 23h59CET

Convocatòria

Més informació (http://www.neurodegenerationresearch.eu/initiatives/annual-calls-for-proposals/open-calls/health-and-social-care-2018/).

Contacte

Si esteu interessats en presentar una proposta, us recomanem que contacteu amb la Secció de Programes Europeus i Internacionals R+D (european.office@udg.edu) prèviament a la presentació de sol·licitud per rebre assessorament personalitzat sobre els requisits d’elegibilitat i el procés de presentació.