Investiga

Convocatòria d'ajuts a treballs de recerca en l'àmbit de la pau (R-ICIP 2017-2018)

L'Institut Català Internacional per la Pau (ICIP) ha obert una nova convocatòria 2017-2018 d'ajuts per a la realització de treballs de recerca originals i inèdits en l'àmbit de la pau.

L'Institut Català Internacional per la Pau (ICIP) ha obert una nova convocatòria per ajuts a treballs de recerca en l'àmbit de la pau R-ICIP 2017-2018 que són gestionats per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).  Els ajuts van destinats a equips investigadors d'universitats del sistema universitari català o els centres públics o privats de Catalunya sense finalitat de lucre, que tinguin com a una de les seves activitats principals la recerca, per a la realització de treballs de recerca originals i inèdits en l'àmbit de la pau, que permetin l'obtenció de nous resultats en el camp teòric, o l'aplicació pràctica de solucions idònies per augmentar l'eficàcia i l'eficiència en la gestió dels conflictes. D'acord amb la convocatòria els treballs de recerca objecte d'aquests ajuts han de versar sobre algun dels àmbits de recerca recollits en la convocatòria (Punt d'acord 6.)

L'import mínim de l'ajut per projecte és de 2.500 euros i el màxim és de 6.000 euros. Import global: 40.000 euros.

La sol·licitud, d'acord amb el model normalitzat, l'ha de formalitzar la persona responsable del projecte a la pàgina web de l'AGAUR i no pot superar el nombre de fulls que s'estableixi. L'imprès de sol·licitud normalitzat, també s'ha de presentar en paper amb la signatura del representant legal de l'entitat i consta d'un formulari general i un document annex que s'ha d'adjuntar al formulari: Formulari

Termini i lloc de presentació

26/01/2018 al registre de l'UdG.

Còpies

Original en paper + 1 còpia

Convocatòria

Pàgina web de l'ICIP      Pàgina web de l'AGAUR