Investiga

La Caixa - Convocatòria de projectes Mobility - Global Medicine and Health Research 2020

La Fundació La Caixa obre una nova convocatòria d’àmbit internacional i dues fases sobre els efectes en la salut, de forma general i local, de la mobilitat global i com aquesta podria resoldre’s de forma sostenible. El termini de la primera fase acaba el pròxim 17 d’abril.

La convocatòria vol donar suport a projectes de recerca originals i innovadors dels àmbits de la medicina global i la recerca en salut de forma sostenible, però també d’àrees menys estudiades.

Aquesta convocatòria consta de dues fases: els sol·licitants seleccionats de la primera fase seran convidats a participar en la segona fase.

Es seleccionaran fins a 15 propostes prèvies que seran subvencionades amb 50.000€ cadascuna i disposaran d’un període d’execució de 10 mesos; aquestes propostes tindran l’objectiu de crear consorcis entre elles, dissenyar un projecte final i presentar una proposta completa del projecte per a la segona fase, abans de l’1 de juny de 2021.

La convocatòria disposa d’un total de 9 milions d’euros per a projectes de fins a 1,5 milions d’euros per entre 4 i 6 projecte d’una durada d’entre 3 i 5 anys. Aquesta convocatòria està coordinada amb tres fundacions privades més d’àmbit internacional (Welcome (UK), la Volkswagen Foundation (Alemanya) i la Novo Nordisk Foundation (Dinamarca); cadascuna d’elles finançarà entre un i dos projectes finals).

Les sol·licituds s’han de presentar en anglès a través de l’aplicació de la Novo Nordisk Foundation: https://norma.novonordiskfonden.dk. Podeu accedir al web de la convocatòria i a les bases des d'aquest enllaç

Atenció: des de l’OITT entenem que no és necessari que obrim un perfil institucional en aquesta aplicació de sol·licituds, però si teniu interès a sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria, aviseu-nos, si us plau, per tal que us puguem donar suport en tot allò que requereixi alguna gestió per part nostra.

Persona de contacte OITT – Pau Blasco (recercaoitt@udg.edu / 972 41 9746)