Investiga

UE: Mobilitat per recerca amb Informàtica d'Alt Rendiment

El projecte Accès Transnacional HPC-Europa3 finança visites de recerca per a científics i científiques computacionals de qualsevol disciplina que utilitzi la informàtica d’alt rendiment (High Performance Computing - HPC).

El projecte d’Accés Transnacional HPC-Europa3 és un projecte europeu finançat per la Comissió Europea, a la convocatòria Integrating Activities for Starting Communities (INFRAIA), del programa marc Horitzó 2020.

Ofereix al personal investigador, acadèmic i industrial:

• accés als sistemes HPC de tot el món
  • col·laboració científica amb els instituts de recerca
  • suport tècnic dels centres HPC per optimitzar l'ús dels sistemes HPC
  • despeses d'estada (desplaçaments, allotjament i dietes) per un màxim de 13 setmanes

Poden sol·licitar-ho investigadors i investigadores:

• en qualsevol moment de la seva carrera
  • acadèmics o industrials
  • que treballin a un pais membre de la Unió Europea i un Estat Associat (veure llistat al següent enllaç). No es podrà visitar un centre del mateix país on s'estiguui treballant.

Les visites poden realitzar-se a instituts de recerca de Finlàndia, Alemanya, Grècia, Irlanda, Itàlia, Països Baixos, Espanya, Suècia o Regne Unit.

Voleu participar-hi?

Si hi teniu interès, cal fer l'aplicació on-line a: http://www.hpc-europa.eu

Es poden presentar fins a quatre per any, les properes dates límit són: 20 de febrer i 14 de maig.