Investiga

PREMIO TALGO A LA INNOVACIÓN TECNOLÓGICA 2020

L'objectiu d'aquests premis és promoure i desenvolupar projectes d'innovació que atorguin un valor addicional a la tecnologia ferroviària i de mobilitat. Aquests guardons presenten dos categories: premi tecnologia ferroviària i premi mobilitat

La present edició dels Premis Talgo a la Innovació Tecnològica estarà dividida en dues categories segons s'estableix a continuació:

CATEGORIA I
PREMI TECNOLOGIA FERROVIÀRIA. En aquesta categoria s'han de valorar projectes que suposin un avanç tecnològic de l'aplicació en l'operació ferroviària s'obtinguin millores significatives.

CATEGORIA II
PREMI MOBILITAT. En aquesta categoria s'han de valorar projectes en un marc més global com és el de mobilitat. Seran valorats els projectes relacionats amb indústria 4.0, Big Data, seguretat, accessibilitat, medi ambient, transformació digital i experiència d'usuari.

Cada un dels dos premis objecte de la present edició estarà dotat per:

- QUINZE MIL EUROS (15.000,00 €), per a la persona o grup de persones que presenti el projecte premiat.

Termini: 01/06/2020

Més inforació: https://premiotalgoinnovacion.com/bases/