Investiga

UniOvi: Liberbank - XXI Premios Liberbank de Investigación en Medicina del Deporte 2019

Que convoca la Escuela Profesional de Medicina de la Educación Física y el Deporte de la Universidad de Oviedo per a treballs dels millors grups de recerca relacionats amb aquesta àrea

Objectiu:

• Reconèixer públicament les tasques realitzades pel personal investigador i incentivar les iniciatives de recerca d’excel·lència en l’àmbit de la Medicina i Ciències de l’esport.

Requisits dels treballs:

• Inèdits
  • Sense signatura ni referència al text, que evidenciï la autoria de ningú
  • Cada treball es presentarà simultàniament en dos sobres tancats (un dins de l’altre).
    • El sobre 1 (anirà a l’interior del sobre 2) inclourà:
      • La identificació dels participant
      • La declaració jurada
      • L’Annex I (sol·licitud de participació)
      • Fotocòpia del DNI de l’autor/a designat com coordinador econòmic del treball
      • Declaració signada per la persona o persones en la que es declara sota jurament que el treball és inèdit.
    • El sobre 2 inclourà:
      • El sobre 1
      • Originals del treball presentat
      • Set exemplars dels treballs en format Word o PDF en CD o USB.
      • Assegurant-se que sigui tot anònim, sense identificar-se la autoria o la procedència.
      • A la part exterior, s’indicarà:
Premios Nacionales de Investigación en Medicina del Deporte Liberbank
Año 2019
(el títol que correspongui al treball)

Dotacions (patrocinats per Liberbank):

• 6.000€ (sis mil euros) i un certificat acreditatiu pel primer premi
  • 3.000€ (tres mis euros) i un certificat acreditatiu pel segon premi
  • 1.500€ (mi cinc-cents euros) i un certificat acreditatiu pel tercer premi
  • S’entregaran personalment en un acte públic (encara sense confirmar data i lloc)
  • Els premiats/ades hauran d’exposar públicament el contingut i l’abast del treball en el mateix acte d’entrega de premis.

Indicacions per a la presentació:

• Els treballs es dirigiran a:
Director de la Escuela de Medicina del Deporte
Universidad de Oviedo
C/ Principado 3, 4º
33007 Oviedo

Termini de presentació:

• Amb mata-segells amb data màxima divendres 28 de febrer de 2020.

Es valorarà

• L’esforç científic
  • La qualitat i impacte de la recerca
  • La contribució a la generació, desenvolupament o aplicació dels coneixements de la Medicina de l’Esport.
  • L’establiment de ponts entre la recerca bàsica i la recerca aplicada en benefici dels pacients.
  • Especialment, els projectes que innovin combinant més d’un dels temes assenyalats.

Resolució:

Cal:

Consultar les bases i altra informació al web http://medepor.uniovi.es.