Investiga

La Caixa – Projectes d’investigació en salut 2020

L’objectiu d’aquesta convocatòria és el d’impulsar projectes de recerca en els àmbits de la biomedicina i la salut, que siguin prometedors, d’excel·lència científica i amb valor potencial i impacte social, en recerca bàsica, clínica o translacional. El termini oficial finalitza el pròxim dia 12 de febrer.

El projectes, que tindran una durada de fins a 3 anys, s’han d’emmarcar en algunes de les següents àrees temàtiques: neurociències, oncologia, malalties cardiovasculars i metabòliques relacionades, malalties infeccioses i tecnologies facilitadores en les quatre àrees temàtiques anteriors.

Les ajudes es podran sol·licitar de forma individual (fins a 500.000 €), o en consorci d’entre 2 i 5 entitats (fins a 1.000.000 €).

Atenció: per participar en aquesta convocatòria, els project leaders que hagin sol·licitat aquest ajut en alguna de les dues convocatòries anteriors haguessin obtingut una puntuació de, com a mínim, 5,50 punts en la pre-selecció.

Descarregar les bases de la convocatòria

Consultar el manual de preguntes freqüents

Accés a la plataforma de sol·licituds

Web de la convocatòria