Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar
Identificació

Investiga

UE: JPI Una Dieta Sana per una Vida Sana

Ajuts a projectes de recerca transnacionals per promoure una dieta saludable finançats per Instituto Nacional de Salud Carlos III. Termini 07/04/2020

La Iniciativa de Programació Conjunta “Una Dieta Sana per una Vida Sana” (Joint Programing Initiative “A Healthy Diet for a Healthy Life” – JPI HDHL) està co-finançada per 13 agències nacionals finançadores de la R+D+i d’11 països diferents i té com a objectiu promoure que els ciutadans de la Unió Europea tinguin la motivació, la capacitat i l’oportunitat de tenir una dieta saludable a partir d’una alimentació variada, així com uns nivells saludables d’activitat física.

El 20 de gener 2020 s’obrirà la tercera convocatòria amb el títol “PREVNUT - Desenvolupament d’una alimentació controlada per prevenir i tractar la desnutrició en la gent gran” que té com a objectiu finançar projectes de recerca col.laboratius i transnacionals que adrecin temes relacionats amb la prevenció de la desnutrició en ciutadans europeus d’edat avançada, mitjançant el consum d’aliments nutritius adequats.

Les propostes haurien d'adreçar un o els dos dels següents tòpics:

• Improved understanding of how the balance between diet and physical activity can prevent undernutrition.
  • Development of innovative food products.

Elegibilitat:

• Consorcis amb mínim 3 i màxim 6 socis, de mínim 3 països participants diferents (màxim 2 entitats del mateix país);
  • Durada projectes: màxim 3 anys;
  • Cada entitat haurà de respectar els criteris d’elegibilitat de la seva agència nacional finançadora.

Les entitats espanyoles seran finançades per el Instituto Nacional de Salud Carlos III.

Pressupost: ISC III: 0.4M€

Termini: 7/04/2020

Més Informació: https://www.healthydietforhealthylife.eu/index.php/news-archive/581-new-call-expected-development-of-targeted-nutrition-for-prevention-of-undernutrition-for-older-adults-prevnut-2