Investiga

UE: Ajuts a projectes de Drets, Igualtat i Ciutadania

8 convocatòries s’obriran al gener 2020 amb un pressupost total de 37M€

El Programa de Drets, Igualtat i Ciutadania contribueix al desenvolupament, la promoció, la protecció i la implementació eficaç de la igualtat i els drets de les persones, tal com s’estableixen en el Tractat d’Europa, la Carta Europea i les Convencions internacionals sobre drets humans.

La convocatòria 2020 s'obrirà el 21 de gener i consta de les següents calls:

• Call for proposals on capacity-building in the area of rights of the child (REC-RCHI-PROF-AG-2020)
  • Call for proposals to prevent and combat all forms of violence against children, young people and women (REC-RDAP-GBV-AG-2020)
  • Call for proposals to promote the effective implementation of the principle of non-discrimination (REC-RDIS-DISC-AG-2020)
  • Call for proposals limited/restricted to National Roma Platforms (REC-RDIS-NRCP-AG-2020)
  • Call for proposals to prevent and combat racism, xenophobia, homophobia and other forms of intolerance and to monitor, prevent and counter hate speech online (REC-RRAC-RACI-AG-2020)
  • Call for proposals limited/restricted to national Data Protection Authorities on reaching out to stakeholders on the new data protection legislation (REC-RDAT-TRAI-AG-2020)
  • Call for proposals on closing gender gaps over the life-course (REC-RGEN-WWLB-AG-2020)

Elegibilitat: Consultar cada convocatòria per a conèixer l'elegibilitat específica

Finançament: 80% del pressupost total de la proposta presentada

Termini: Data d'obertura: 21 Gener 2020 / Deadline: 01 Abril 2020 17h hora de Brussel·les

Enllaç per veure totes les convocatòries: link