Investiga

UE: CHIST-ERA 2019 Ajuts a projectes TIC

Ajuts a projectes de recerca col·laboratius en ciència i tecnologies de la informació i comunicació. Termini 14/02/2020

Des del 2010, la xarxa ERA-NET CHIST-ERA, cofinançada entre la Comissió Europea i les agències finançadores de 23 estats, ha donat suport a projectes de recerca col.laboratius i internacionals en l’àmbit de la ciència i les tecnologies de la informació i la comunicació.

La convocatòria 2019 finançarà els 2 següents temes:

• Explainable Machine Learning-based Artificial Intelligence (XAI)
  • Novel Computational Approaches for Environmental Sustainability (CES)

Elegibilitat :

• Consorcis amb mínim 3 i màxim 6 entitats de 3 països dels 23 elegibles (incloent mínim 2 socis de països membres UE o estats associats, excepte UK)
  • Cada entitat ha de complir amb les normes d’elegibilitat fixades per la seva agència nacional finançadora

Les entitats sense ànim de lucre espanyoles seran finançades per la Agencia Estatal de Investigación (AEI) mitjançant la convocatòria Programación Conjunta Internacional 2020 o equivalent.

Pressupost

• total: 16M€
  • AEI: 660.000€

Finançament:

• 150k€/soci per un projecte de 3 anys (+50k€ per coordinar)
  • 200k€/2 o més socis espanyole s(+50k€ per coordinar)

Termini (2 fases): pre propostes 14/02/2020, 17h00CET

Text convocatòria: http://www.chistera.eu/sites/chistera.eu/files/CHIST-ERA%20Call%202019%20-%20Announcement_0.pdf

Plataforma per a la cerca de socis: http://www.chistera.eu/node/add/call-2019-eoi