Idiomes

Comprova que tens el nivell d'idiomes requerit

Comprova el teu nivell d'idiomes

Els estudiants de Grau, Màster o Doctorat (inclosos els de les escoles adscrites a la UdG) que vulguin participar en una Convocatòria de mobilitat internacional  cal que tinguin acreditat el nivell B2.1 d’una tercera llengua de les següents: anglès, francès, italià i alemany. Aquest nivell és el mínim requerit per a l'obtenció del títol de grau a la UdG.  L'acreditació del nivell de tercera llengua ha de constar en l'Expedient Personal de l'estudiant segons el Sistema d'Informació Acadèmica.

D'altra banda, totes les places tenen com a mínim una llengua vinculada i com a màxim dues, d'acord amb la llengua en què l'estudiant haurà d'estudiar o treballar. Les llengües i els nivells requerits que apareixen en les ofertes de places es consideren recomanats i per tant no és obligatori haver de tenir/acreditar el seu coneixement.

T’agradaria obtenir una titulació oficial?

Consulta aquí la informació sobre els cursos d'aprenentatge de llengües i exàmens lliures oficials d'acreditació que ofereix el Servei de Llengües Modernes de la UdG, dirigits a estudiants que hagin d'acreditar  el nivell de llengua B2 a la seva titulació i també per a tots aquells que tinguin intenció de fer una estada de mobilitat.

Consulta aquí els exàmens de la Universitat de Cambridge que administra la Fundació UdG.