Idiomes

Comprova que tens el nivell d'idiomes requerit

Comprova el teu nivell d'idiomes

Els estudiants de Grau, Màster o Doctorat (inclosos els de les escoles adscrites a la UdG) que vulguin participar en la Convocatòria de mobilitat internacional per el curs 2016-2017 cal que tinguin acreditat el nivell B2.1 d’una tercera llengua de les següents: anglès, francès, italià i alemany. Aquest nivell és el mínim requerit per a l'obtenció del títol de grau a la UdG.  L'acreditació del nivell de tercera llengua ha de constar en l'Expedient Personal de l'estudiant segons el Sistema d'Informació Acadèmica.

D'altra banda, totes les places tenen com a mínim una llengua vinculada i com a màxim dues, d'acord amb la llengua en què l'estudiant haurà d'estudiar o treballar. Les llengües i els nivells requerits que apareixen en les ofertes de places es consideren recomanats i per tant no és obligatori haver de tenir/acreditar el seu coneixement.

Consulta aquí  la informació sobre els cursos que ofereix el Servei de Llengües Modernes de la UdG.

T’agradaria obtenir una titulació oficial?

Consulta aquí  els exàmens de la Universitat de Cambridge que administra la Fundació UdG.

NORMATIVA DE MOBILITAT INTERNACIONAL

El Consell de Govern en la sessió ordinària núm. 07/2015 de data 4 de desembre de 2015 va aprovar la Modificació de la normativa per a la participació dels estudiants en programes de mobilitat internacional en estudis de grau i de màster de la Universitat de Girona.

Els principals aspectes a tenir en compte són per poder sol·licitar una plaça de mobilitat internacional són:

• Estar matriculat en un ensenyament de grau o matriculat o preinscrit en un ensenyament de màster oficial de la UdG en el moment de presentar la sol·licitud. En ambdós casos haurà d’estar matriculat en el moment de l’execució de la mobilitat.
  • Tenir acreditat el nivell B2.1 d'una de les terceres llengües incloses en le programa Parla 3, llevat d'aquells casos en els quals la llengua d'impartició de la docència en la institució de destí sigui l'espanyol.

TOTES LES CERTIFICACIONS REFERIDES A ASPECTES DE LLENGUA S’HAURAN DE FER VIA EL SERVEI DE LLENGÜES MODERNES DE LA UDG

• Tenir superats 60 ECTS en el cas d’estudiants de grau. En el cas dels estudiants de màster, no cal tenir crèdits superats en el màster.
  • Matricular un mínim de crèdits equivalents a 15 ECTS de l’oferta docent a la UdG a la Universitat de destí. Si l’estada supera el semestre acadèmic, el mínim d’ECTS a matricular serà de 30. Només es computaran els crèdits que constin a l’acord d’estudis, no pas els que puguin correspondre posteriorment per “reconeixement acadèmic”.

Cas que l’estada es destini a la realització del Treball Final de Grau o Treball Final de Màster, es podrà aplicar una correspondència menor.

• No serà possible cursar en programes de mobilitat i/o intercanvi internacionals més del 25% dels crèdits requerits per obtenir el títol de grau ni del 50% en estudis de màster, amb independència de la durada de cadascuna de les activitats realitzades.

Podeu consultar el text complert aquí:
Aprovació de la modificació de la Normativa per a la participació dels estudiants en programes de mobilitat internacional en estudis de grau i de màster de la Universitat de Girona,  eBOU-819.
Aprovació de la normativa per a la participació en programes de mobilitat internacional en estudis de graus i de màster de la UdG,  eBOU-517