L'ORE habilita un espai d'atenció virtual pels estudiants d'intercanvi

Els dilluns a la tarda de 16:00 a 18:00h a través de la plataforma Zoom.

A causa de la situació actual de pandèmia, a partir d'aquest mes de novembre, l'Oficina de Relacions Exteriors ha habilitat un espai virtual a través de la plataforma Zoom per atendre els estudiants d'intercanvi. Aquesta modalitat d'atenció és un complement als mitjans habituals com el correu electrònic o el telèfon. L'atenció mitjançant videoconferència està disponible tots els dilluns laborables a la tarda, de 16:00 a 18:00 h. S'ha enviat l'enllaç a la sessió a tots els estudiants d'intercanvi que han vingut aquest primer semestre. També es pot sol·licitar l'enllaç a través de l'adreça de correu electrònic: incoming.ore@udg.edu

ENGLISH

Due to the pandemic situation, the International Relations Office of the Universitat de Girona has enabled a virtual room through the platform Zoom in order to attend exchange students. This modality of student support is a complement to the e-mail and phone services. Support by videoconference is available all working Mondays in the afternoon, from 16:00 to 18:00 h. A link of this virtual room has been sent to all the exchange students that have come to the UdG this first semester. Also, this connection can be asked at the following e-mail: incoming.ore@udg.edu .

ESPAÑOL

Debido a la actual situación de pandemia, la Oficina de Relaciones Exteriores ha habilitado un espacio virtual a través de la plataforma Zoom para atender a los estudiantes de intercambio. Esta modalidad de atención se complementa al correo electrónico y teléfono. La atención mediante videoconferencia está disponible todos los lunes laborables en la tarde, de 16:00 a 18:00 h. Se ha enviado el enlace de la sesión a todos los estudiantes de intercambio que se encuentran en la UdG este primer semestre. Además, se puede solicitar acceso a la sesión mediante el correo electrónico: incoming.ore@udg.edu