Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar
Identificació

La UdG dona la benvinguda als estudiants d’intercanvi del segon semestre

L’Oficina de Relacions Exteriors (ORE) organitza el curs “Introductory course on Catalan language and culture”.

La Universitat de Girona, a través de l’Oficina de Relacions Exteriors i conjuntament amb el Servei de Llengües Modernes,  ha organitzat un curs d’introducció per donar la benvinguda als 150 estudiants de mobilitat internacional per aquest segon semestre del curs acadèmic 19-20.

Aquest curs té com objectiu facilitar la integració dels estudiants de mobilitat internacional a la comunitat universitària i a la ciutat de Girona.  Per aquest motiu, el curs està dissenyat per oferir un primer contacte amb la llengua i cultura catalanes.

El Servei de Llengües Modernes els ha donat les eines bàsiques de vocabulari i gramàtica per poder seguir les classes i comunicar-se durant la seva estada a la ciutat. D’altra banda, l’ORE ha organitzat diferents activitats per aproximar-los als costums, cultura i història de Catalunya.

Així doncs, els estudiants de mobilitat han realitzat una visita guiada pel Barri Vell de Girona, assistit a xerrades sobre turisme, tradicions i costums catalanes, visitat el Museu d’Història de Catalunya a Barcelona i assistit a una demostració gastronòmica a l’Escola d’Hostaleria i Turisme.

Durant el curs acadèmic s’han rebut un total de 380 estudiants de mobilitat.  El primer semestre van arribar 230 estudiants i aquest segon els 150 que acabem de donar la benvinguda.