Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida (IRQV)

Ferran Casas i Mònica González assisteixen a la 8th Conference European Survey Research Association

Els investigadors de l'ERIDIQV Ferran Casas i Mònica González han participat al 8è Congrés de la European Survey Research Association (ESRA) que va tenir lloc a Zagreb del 15 al 19 de juliol.

Ferran Casas i Mònica González, investigadors de l'ERIDIQV, han participat a la 8th Conference de la European Survey Research Association (ESRA), celebrat a Zagreb del 15 al 19 de juliol.

Al llarg de la setmana de durada del congrés el Dr. Casas i la Dra. González han presentat quatre comunicacions orals de les quals en comparteixen l'autoria:

• Comparability of online and paper questions and most suitable online formats according to children’s opinions: Results of focus groups
  • Evolution of positive and negative affect during 5 consecutive years in a sample of 10-16 year-old children
  • The decreasing-with-age subjective well-being tendency in adolescence: New data from a longitudinal study
  • Subjective well-being from 10 to 16 years of age: Main results from  5-year longitudinal study

Amb l'organització d'aquest congrés, l'ESRA pretén posar en valor la contribució de la investigació d'enquestes en un entorn de dades canviant.