Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida (IRQV)

Participació de Ferran Casas en diverses activitats de formació durant la seva estada a Xile

Ferran Casas es troba d’estada a Xile, durant la qual està participant en activitats de formació diverses organitzades per diferents universitats xilenes.

Fins el proper 22 de gener, Ferran Casas, professor emèrit de la UdG, es troba fent una estada a Xile, durant la qual està participant en diverses activitats formatives.

El passat dia 8 de gener, va participar en la 2ª Escuela de Verano del Centro de Investigación Educación Inclusiva, coorganitzada per la Pontificia Universidad Católica de Valparaíso y la Universidad Andrés Bello de Santiago, Xile, bo i impartint la conferència principal sobre “Trayectorias, transiciones y  desigualdades desde una perspectiva del bienestar escolar”.

El dia 12 de gener va impartir la conferència “¿Qué se entiende por bienestar subjetivo infantil? Investigación internacional reciente”, al Seminari Estudios del bienestar en la infancia y adolescencia. Miradas desde el contexto local al internacional, organitzat per la Universidad Autónoma de Chile, també a Santiago.

El dilluns 21 de gener va participar a una jornada organitzada per la Universidad de Magallanes per donar a conéixer la investigació relacionada amb el benestar, els drets i la qualitat de vida de nens, nenes i adolescents, a Punta Arenas.